Τον τρόπο Προφορικής εξέτασης (χρόνος προετοιμασίας, χρόνος αξιολόγησης - βαθμολόγησης).
Την είσοδο στις αίθουσες και το τετράδιο εξέτασης.
Την μέριμνα του Προέδρου της επιτροπής αμέσως μετά την λήψη των θεμάτων.
Την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
Τα Ειδικά και Μουσικά μαθήματα.
Γενικές επισημάνσεις για τις εξετάσεις των υποψηφίων με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Την υποχρεωτική συμμετοχή στις διαδικασίες των πανελλαδικών εξετάσεων.